Namibië reis 2019

27 juli 2019 - Renswoude, Nederland

Hoi allemaal,

Omdat de laatste keer dat ik naar Namibië ging het bloggen zo goed beviel, heb ik besloten ook deze reis weer een blog bij te houden. Ik vind het erg makkelijk en leuk om zo iedereen op de hoogte te houden van mijn plannen en ervaringen.

Bij leven en welzijn hoop ik op vrijdag 30 augustus om 22:55 naar Windhoek, Namibië te vliegen. Hier hoop ik aan te komen op zaterdag 31 augustus om 11:05. En weer naar huis te vliegen op woensdag 27 november. Ik zal dus voor drie maanden in Namibië verblijven.

Zoals veel van jullie weten woont mijn zus Gijsbertha in Gobabis een dorp in Namibië. Zij woont hier samen met haar man Jac-louis, zoontje Adam en hun dochtertje Zoë. Ik zal deze tijd bij hen verblijven en hen helpen waar kan. Zij zijn daar werkzaam voor stichting Light for the children. Voor meer informatie over hun werk verwijs ik naar de website: https://www.lightforthechildren.nl/

Voor nu ga ik nog even een paar weken hard aan het werk. Voorbereidingen treffen voor de reis. En dan voor je het weet zit ik al weer in het vliegtuig! :-)

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs van Gera

1. Anneke veldhuizen:
    Goeie reis
  2. Gera:
    Dankjewel Anneke :)
  3. Carla:
    27 juli 2019
    Hoi Gera wat een mooi avontuur ga je aan. Heel veel succes en een hele fijne tijd gewenst bij je familie. Werkse nog even en alvast een goede reis gewenst. Zal je verhalen zeker gaan volgen. Liefs Carla
  4. Gera:
    Dankjewel Carla. Gaat vast goed komen! Leuk dat je me gaat volgen! XGera
  5. Elsa:
    27 juli 2019
    Wauw geweldig!! Alvast een goede reis en een hele fijne, mooie en waardevolle tijd in Namibië toegewenst! Liefs, Elsa
  6. Gera:
    30 juli 2019