Back home

16 augustus 2017 - Gobabis, Namibië

Hee allemaal.

Bij deze mijn laatste reisverhaal, om te laten weten dat ik veilig ben aangekomen.

Het was een lange reis, van gistermiddag vier uur in de gate tot vanmiddag 1 uur dat ik op station de klomp was. Maar alles is goed gegaan, en het was een goede reis!

Mijn laatste dagen in Namibië waren nou erg lekker voor mij. Heerlijk genoten van Adam en gezellige momenten gehad met Jaclouis en Gijsbertha. Het afscheid nemen was zoals verwacht heel moeilijk, maar we kijken maar naar de mooie momenten die we gehad hebben samen. De tijd is omgevlogen, en nu ik thuis ben besef ik pas echt wat we allemaal gedaan en gezien hebben. Alle foto's die we hebben blijven mooie herinneringen en bewijzen dat het geen droom was. Ik ben erg dankbaar dat ik deze reis heb mogen en kunnen maken. En zo blij met de tijd die ik bij Gijsbertha en Jaclouis gehad heb, alle dingen die zij mij geleerd hebben. De dingen waar ze me mee naar toe namen. Alle potjes rummikub die we speelden, alles, het was echt heerlijk!

Toen ik bij de klomp uit de trein stapte en naar huis reed in de auto bij mijn zus. Verbaasde het me weer hoe vol alles gebouwd is. En hoe groen en hoog de bomen zijn, heel mooi! Het is wel even weer wennen om in Nederland te zijn, alles wat zo luxe eigenlijk is. En mijn slaapkamer die vol met mooie dingen staat, waar ik me bijna schuldig voor zou voelen. We zijn zo rijk met z'n allen, en dat beseffen we niet eens. Laten we met z'n allen dankbaar zijn voor alles wat wij hebben.

www.lightforthechildren.nl is de Nederlandse website van Gijsbertha en Jaclouis. Op deze website kunnen jullie meer lezen en volgen over het werk wat zij doen. Als je interesse hebt kan je je ook opgeven voor de nieuwsbrief. Ik heb op deze manier van reisverhalen schrijven, gehoopt het werk van hen ook duidelijker naar voren te brengen. Zodat jullie een goed beeld hebben van het werk dat zij doen! Zijn jullie nou enthousiast geworden over het werk wat zij doen, sponsors en donaties zijn echt van harte welkom! Op de website staat alles hierover beschreven, de verschillende doelen. Maar boven alles hebben ze jullie gebeden nodig, om dit werk vol te houden. Want zoals ik al beschreven heb is het niet altijd makkelijk werk. Ze hebben Gods hulp en wijsheid hier hard bij nodig.

Super bedankt voor de lieve berichten en reacties op mijn reisverhalen. Erg bedankt voor het volgen hiervan. Ik vond het leuk om te horen dat het gelezen werd! :-)

Groetjes en ik hoop jullie vast snel weer in 'echte' leven te ontmoeten!